Obchodné podmienky spoločnosti HAMRAN
Úvodné ustanovenia
Všeobecné obchodné podmienky upravujú vzťahy a vymedzujú vzájomné práva a
povinnosti medzi predávajúcim a zákazníkom v rámci prevádzkovania internetového
obchodu www.hamran.sk
Predávajúcim je spoločnosť HAMRAN, zo sídlom Moyzesova 6, 94052 Nové Zámky
Zákazníkom (kupujúcim) je návštevník internetových stránok na adrese www.hamran.sk,
ktorý prostredníctvom systému odoslal riadnu objednávku.
Objednávacie podmienky
Ponuka tovaru predávajúcim sa uskutočňuje prostredníctvom internetu na adrese
www.hamran.sk/hamran-eshop.webnode.skTu je zákazníkovi k dispozícii prostredie, ktoré umožňuje najmä prehliadanie
aktuálne ponúkaného tovaru, vyhľadávanie požadovaných položiek a objednávanie
vybraného tovaru.
Objednávka je odosielaná kupujúcim priamo z prostredia internetového obchodu
elektronickou cestou, kontaktného formulára prevádzkovanej domény alebo
telefonickou objednávkou.
Zaslaná objednávka stranou kupujúceho je predávajúcim považovaná za platný a
záväzný návrh kúpnej zmluvy, pokiaľ obsahuje všetky náležitosti, vyžadované
objednávkovým formulárom.
Kúpna zmluva je uzatvorená potvrdením objednávky predávajúcim, prípadne dodaním
a prevzatím objednaného tovaru zákazníkom.
Predávajúci je vo všetkých prípadoch oprávnený požiadať zákazníka o autorizáciu
objednávky vhodným spôsobom (doručením kópie objednávateľom zaslanej
objednávky, telefonicky alebo e-mailom potvrdením objednávky). V prípade, že
zákazník objednávku neoznačí ako neplatnú, zautorizuje ju, čím je považovaná za
platnú.
Objednávku môže zákazník zrušiť bez akýchkoľvek sankcií len v prípade, že tovar
ešte nie je transportovaný za účelom predaja, že tovar sa už nevyrába,
neupravuje na základe objednávky, nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila
jeho cena (ak o zmene ceny nebol predom informovaný). V týchto prípadoch je
predávajúci oprávnený požadovať úhradu preukázateľne vzniknutých nákladov.
Vybavenie objednávky
Prijatie Vašej objednávky bude potvrdené e-mailom na Vami udanú adresu.
Predávajúci vybaví objednávku (odošle tovar zákazníkovi) spravidla do 7
pracovných dní od potvrdenia objednávky.
Predávajúci garantuje ceny uvedené v ponuke a to k okamihu odoslania objednávky
zákazníkom.
Objednávky na tovar, ktorý nie je momentálne skladom vybavujeme do 10 dní.
V prípade objednávky na výrobu tovaru je objednávajúcemu oznámený predpokladaný
termín dodania.
Prevzatie tovaru potvrdzuje zákazník podpisom na sprievodnom doklade kuriérskej
služby.
Miestom dodania tovaru je adresa doručenia uvedená zákazníkom pri objednaní v
objednávkovom formulári.
Zákazník sa stáva vlastníkom tovaru až po zaplatení kúpnej ceny.
Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku zákazníkovi, ktorý v
minulosti neodobral či riadne nezaplatil záväzne objednaný tovar.
Doprava tovaru
Tovar zasielame kuriérskou službou na Vami udanú adresu (nemusí byť totožná so
sídlom firmy resp. s adresou fakturačnou adresou).
Prostredníctvom
Slovenskej pošty a.s. nezasielame žiaden tovar (ani na vyžiadanie)
Prepravné náklady
Prepravné náklady pre objednávku hradí objednávateľ pokiaľ predom nie je
dohodnuté ináč.
Prepravné pri dobierkovej forme úhrady vypočítava dodávateľ na základe platných
cenníkov prepravovateľa a vyúčtuje ich ako expedičné náklady.
Pri preprave kuriérskou službou expedičné náklady sa vypočítavajú:
- náklady za hmotnosť prepravovaného tovaru,
- mýtny poplatok,
- palivový príplatok,
- manipulačný poplatok s hotovosťou (len pri dobierke).
Prepravné pri forme úhrady zálohovou faktúrou:
- pokiaľ expedičné náklady neboli účtované v platbe zálohovej faktúry,
prepravné náklady si vyúčtuje kuriér pri preberaní tovaru (podľa bodu Prepravné
náklady). pozn.:
Pri objednávkach internetovým obchodom sú prepravné náklady zobrazované
hodnotou 0 (nula) z dôvodu nezisťovania váhy jednotlivých kusov tovaru.
Postúpenie zásielky
Každé doručovanie zásielky je v časovom predstihu oznamované telefonicky
kuriérom v deň doručenia.
V prípade, že Vás kuriérska služba nezastihne doma o forme doručenia sa
dohodnete telefonicky.
Úložná lehota balíkov je spravidla 5 pracovných dní.
Ak by ste oznámenie o uložení balíka včas nedostali (Potvrdenie o expedícii
tovaru), kontaktujte nás.
Pokiaľ kuriéra kontaktujete, doručí Vám zásielku znova.
Nevyzdvihnuté zásielky posielame znovu len na vyžiadanie a účtujeme poštovné aj
za nevyzdvihnutú zásielku.
Cena objednávky
Všetky ceny uvedené v internetovom obchode sú s DPH (prevádzkovateľ int.
obchodu je plátcom DPH).
Prípadné akčné ceny platia do odvolania, prípadne do vypredania zásob.
Výsledná cena objednávky pozostáva z:
- cena objednaného tovaru (uvedená pri tovare)
- manipulačný poplatok a balné 6,00 € (pri objednávke tovaru bez krabicového
balenia s hodnotou tovaru do 70 €). Nad hodnotu tovaru 70 €
tento poplatok neúčtujeme.
- dopravné (expedičné) náklady
Možnosti platby
Dobierkou - peniaze za tovar platíte pri preberaní tovaru pracovníkovi
kuriérskej služby.
Bankovým prevodom - na potvrdenie Vašej objednávky nájdete naše číslo
účtu, variabilný symbol je číslo potvrdenia objednávky, konštantný symbol 0008
(platba za tovar).
Suma za tovar uhrádzate až po obdržan9 preddavkovej (zálohovej) faktúry. Tovar
zaplatíte vopred na náš bankový účet.
Po obdržaní platby na náš účet ihneď vybavujeme Vašu objednávku.
Vyúčtovanie zásielky
Spoločne so zaslaným tovarom obdržíte:
- faktúru (daňový doklad)
- preddavkovú (zálohovú) faktúru (originál), ak bola zasielaná
- dodací a záručný list (ak nie sú samostatne doručené, slúži ako dodací a
záručný list - faktúra).
Reklamácie a vracanie tovaru
Odporúčame prevzatý tovar skontrolovať priamo pred kuriérom, aby sa tak
predišlo prípadným nezrovnalostiam, ak by došlo k poškodeniu zásielky pri
doprave. Ak tovar kupujúci neskontroluje pred kuriérom, mal by tak urobiť ešte
v deň prevzatia (z dôvodu predpisov kuriérskych spoločností na podanie
reklamácie). V prípade, že kupujúci zistí pri kontrole prepravou poškodenie
tovaru, je povinný spísať s prepravcom na mieste škodový zápis, resp.
kontaktovať ho max. do 24 hodín od prevzatia tovaru. Náhradu za spôsobenú škodu
si kupujúci nárokuje u prepravnej spoločnosti (informáciu podá i
predávajúcemu). Predávajúci garantuje odoslanie tovaru bez akéhokoľvek
poškodenia fyzickou kontrolou pri jeho balení pred expedíciou tovaru.
V prípade poruchy funkčnosti resp. iného dôvodu reklamácie na objednaný tovar,
pošlite tovar na našu adresu s dokladmi:
- protokol o reklamácii - 2x
- kópia faktúry (pokladničného dokladu o úhrade hotovosťou).
Zakúpený tovar máte právo do 8 pracovných dní od jeho prevzatia vrátiť a od
zmluvy tak odstúpiť.
Za právo odstúpenia od zmluvy je považovaný len prípad:
- pri ktorom tovar nebol objednávaný ako neštandardný výrobok (objednávka podľa
požiadaviek objednávateľa),
- ak tovar nebol dodávateľom na požiadanie objednávateľa upravovaný,
- ak tovar nejaví známky používania či poškodenia tovaru (za tovar je
považovaný i obalový materiál).
Reklamovaný
resp. vracaný tovar nám nezasielajte prostredníctvom Slovenskej pošty a.s. ani
jej kuriérskej služby (z dôvodu poškodzovania tovaru a nenesenia zodpovednosti
za spôsobenú škodu). Takto doručený tovar neprevezmeme.
Záruka vrátenia peňazí
Podľa zákona č. 118/2006 má kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania
dôvodu do 8 pracovných dní od prevzatia tovaru (podmienky uvedené vyššie).
Kupujúcemu tým vzniká nárok na vrátenie čiastky za tento tovar (čiastka
zaplatená ako expedičné náklady, balné a poštovné vo vrátenej sume nie je
zahrnutá).
Vrátený tovar kupujúci doručí na vlastné náklady na adresu predávajúceho.
Súčasťou zásielky musí byť originál daňového dokladu (prípadne dodacieho listu
zásielky, ak na tento účel bol vystavený).
Vrátený tovar nám nezasielajte na dobierku. Na doručenom tovare vykonáme
zistenia, či spĺňa obchodné podmienky na vrátenie peňazí. Ak tovar nebude
spĺňať podmienky na vrátenie peňazí, tento bude na náklady odberateľa vrátený
odberateľovi späť.
Za splnenia podmienok na vrátenie peňazí, predávajúci vráti kupujúcemu čiastku
zaplatenú za vrátený tovar v najkratšom možnom termíne od doručenia na adresu,
na ktorú bol tento tovar pôvodne odoslaný.
Ochrana osobných údajov Všetky Vaše osobné údaje, nebudú v žiadnom
prípade poskytnuté akejkoľvek tretej osobe a poslúžia len ako kontaktné údaje
na obchodné účely našej spoločnosti.
Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito
všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi bez výhrad súhlasí.